Obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy/licenční smlouvy, kdy na jedné straně je společnost BENHOME s.r.o., IČ 24791334, DIČ CZ24791334, se sídlem č.p. 29, 751 16 Želatovice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 68962 jako prodávající a na straně druhé je kupující. 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 Vyřizování objednávek

1. Všechny objednávky vyřizujeme postupně tak, jak je přijímáme do evidence.

2. Platba převodem - pokud si zvolíte platbu převodem z účtu, podklady k platbě Vám dorazí obratem s potvrzením o objednávce. Vaší objednávku expedujeme po připsání platby na náš účet, nejpozději do 3 pracovních dní. V případě, že si zvolíte platbu převodem z účtu a tuto platbu neobdržíme na náš účet do 10 kalendářních dnů po jejím vytvoření, bude Vaše objednávka automaticky stornována.

3. Zboží zasíláme přepravní společnost PPL, nebo Českou poštou, k ceně přepravy již nepřipočítáváme balné, pouze doběrečné.

4. Zboží si můžete také vyzvednout osobně v našem výdejním místě: Benhome s.r.o., Želatovice 29, 751 16 Želatovice, vždy v pracovní dobu, která je uvedena na našich stránkách. Je nutné vyčkat na potvrzení emailem, že je Vaše objednávka připravena k odběru. Objednávku je možné na místě platit pouze hotově.

V případě objemné objednávky s nutností zaslání zboží na paletě, nebo vícekusové zásilky Vám bude účtováno poštovné dle váhy a objemu zásilky. O této skutečnosti Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.

Doprava zásilek v ČR je zajišťována přepravní společností PPL a to v pracovní dny. Na Slovensku je partnerem společnost DHL.

Přehled možných způsobů doručení zásilek a jejich ceny:

Přepravu Vaší objednávky zajišťujeme přepravní společností Česká pošta, PPL nebo DHL. Cena dopravy záleží na hmotnosti celkové Vaší objednávky a bude vypočtena na základě Vámi vybraného zboží v nákupním košíku.

Česká pošta - balík do ruky:

Hmotnost zásilky Cena dopravy
 0 - 3 kg  119,- Kč
3 - 15 kg   139,- Kg
15 - 31,5 Kg  179,- Kg

 

Česká pošta - balík na poštu:

Hmotnost zásilky Cena dopravy
0 - 3 kg  99,- Kč
3 - 15 kg 129,- Kč
15 - 31,5 Kg  169,- Kč

 

Česká pošta - balík do balíkovny: 

Zásilka balík do balíkovny je ovlivněna jak hmotností tak i rozměrem zásilky. Tato varianta není vhodná pro všechny produkty z e-shopu. Pokud Vám v košíku není nabídnuta, je to s ohledem na vybrané zboží, které neodpovídá podmínkám balíku do balíkovny.

Hmotnost zásilky Cena dopravy
0 - 3 kg  59,- Kč

 

 

PPL  - běžné zásilky po České republice

Hmotnost zásilky Cena dopravy
0 - 3 kg 109,- Kč
3 - 15 kg 139,- Kč
15 - 31,5 kg 179,- Kč

 

PPL - Slovensko

Hmotnost dopravy Cena dopravy
0 - 6 kg 7,66 EUR
6 - 31,5 kg 9,19 EUR

 

Česká pošta - balík do ruky - nadrozměrná přeprava pro sudy a nádoby na vodu:

Jedná se o přepravu nadrozměrného zboží, která nelze na základě vyšší hmotnosti, nebo objemu přepravit běžnou balíkovou přepravou. Cena dopravy bude vypočtena na základě Vámi vybraného zboží v nákupním košíku 

Cena dopravy od 299,- Kč

 

DHL - nadrozměrná přeprava 

doprava pro paletovou (nadrozměrnou) přepravu, kterou nelze na základě vyšší hmotnosti, nebo objemu přepravit běžnou balíkovou přepravou (stropní sušáky, tyče , nebo role vyšší jak 200 cm, vyvýšené záhony, dřevné a kovové kompostéry, keramické pece, dlažba, nášlapy, obrubníky, z recyklované gumy. Cena dopravy bude vypočtena na základě Vámi vybraného zboží v nákupním košíku .

 

Cena dopravy od 299,- Kč

 

 

 

Platební možnosti

Varianta Cena
Platební brána GoPay (online platební karta) 0 Kč
Bankovní převod 0 Kč
Dobírka 55 Kč

 

Kdy zboží doručíme?

Uvedená dostupnost u produktu

Kdy expedujeme?
Skladem

Druhý pracovní den od přijetí vaší objednávky

Skladem u dodavatele

Na základě telefonické domluvy (většinou do 7 -21 pracovních dní)

Konkrétní dostupnost
(14 dní, 21 dní,...)
Do tolika dní, kolik je uvedeno v dostupnosti


Skladem u dodavatele = 
musíme zboží nejprve na základě vaší závazné objednávky objednat u dodavatele, proto je doba dodání delší.
POZOR! V době jarní sezóny a nárůstu objednávek expedujeme zboží, které je skladem, do 3-7 pracovních dnů.

 

6. Pokud si zvolíte platbu převodem z účtu, po zpracování objednávky Vám bude na váš email  spolu s potvrzením objednávky zaslány podklady k platbě Částku uhraďte v nejbližším možném termínu. Po připsání platby na náš účet Vám zboží expedujeme a zašleme objednávku dle Vámi zvoleného dopravce. Faktura k objednávce vám přijde elektronicky na email, který uvedete na vaší objednávce.

7. Zboží, které z důvodu objemnosti nemůžeme odeslat v jednom balíku, Vám musíme rozdělit do více zásilek. V tomto případě Vám bude účtováno dvojí přepravné. Vždy se ovšem snažíme odeslat zboží v jednom balíku. Pokud tato situace nastane, a budeme nuceni Vaši zásilku rozdělit, budete o této skutečnosti informováni na Váš e-mail.

8. Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách včetně DPH. Klienti ze Slovenska hradí dobírku v EUR přepravci v hotovosti kurzem daného dne doručení zásilky. Platba v EUR je v kompetenci přepravce. Doprava zásilek v ČR je zajišťována společností PPL CZ, na Slovensku je partnerem společnost DHL.

9. Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 1 - 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Pokud zboží skladem nemáme, budeme Vás o této skutečnosti informovat na Váš e-mail a potvrdíme Vám termín dodání.

10. Pro efektivní doručování dobírek prosím uvádějte ve svých objednávkách dodací adresy podle aktuálního stavu, kde se v danou dobu (8-16hod.) budete právě zdržovat /domů, do práce, apod./

11. Skladem u dodavatele - zboží se objednává u dodavatele až po přijetí závazné objednávky a doba dodání je 2 - 3 týdny.

12. Zboží je možné si vyzvednout i osobně na adrese Želatovice 29, 751 16 Želatovice po předchozí telefonické domluvě.

13. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen neprodleně zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto ihned oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Zboží si po převzetí od dopravce zkontrolujte. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí v objednávce, nebo poškození zboží nás neprodleně a bez zbytečného odkladu kontaktujte. (Přepravce PPL požaduje pro zahájení reklamačního řízení nahlášení reklamace včetně doložení fotodokumentace do 48 hod. po převzetí zásilky). Nezasílejte poškozené zboží zpět bez naší výzvy.
POZOR! Pokud byste poškození nenahlásili včas, vaši reklamace bohužel nebudeme moci uznat za oprávněnou.
V případě uznané reklamace bude toto zboží odvezeno přepravní společností PPL po předešlé domluvě.

 V případě, že jste si zvolili přepravce Česká pošta a je Vaše zásilka poškozená, je nutné reklamovat celou zásilku i s obalem u České pošty.

Pro rychlejší postup vyřízení reklamace, prosím nafoťte poškozené zboží, veškerý obalový materiál a veškeré manipulační značky a zašlete prosím na email info@benhome.cz.

Po dobu vyřízení reklamace prosím nevyhazujte žádný obalový materiál ve kterém Vaše zásilka byla zabalena.

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Zboží musí být v původním obalu, bez poškození a známek používání. Kupující má v takovém případě nárok na vrácení ceny za zboží. Kupující hradí cestu vrácení zboží k prodávajícímu.

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy vytiskněte a vložte do balíčku se zbožím, nebo nám zašlete na email: info@benhome.cz před odesláním vráceného zboží.

Formulář zde ⇒ formular-pro-odstoupeni-od-kupni-smlouvy-EMAVI

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží používáno, nebo poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Výměna zboží

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží zašlete doporučeným balíkem (ne dobírkou) spolu s průvodním dopisem na adresu: Benhome s.r.o., Želatovice 29, 751 16 Želatovice. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující.
 

Reklamace

V případě odstranitelné vady máte nárok na to, aby byla vada řádně, bezplatně a včas odstraněna (primárně tedy v úvahu připadá oprava věci). Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, popřípadě součásti věci, týká-li se vada pouze této součásti (tato součást však musí být oddělitelná, aniž by se věc hlavní tímto oddělením znehodnotila). Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci. Jde-li o vadu neodstranitelnou, a brání-li vada řádnému užívání věci, tak má kupující právo na výměnu věci, a případně též odstoupení od smlouvy.  

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v našem internetovém obchodě, doporučujeme nafotit a zaslat e-mailem s předmětem zprávy 'reklamace', kde uvede typ výrobku, číslo objednávky nebo faktury a popis závady. Zákazníka následně informujeme telefonicky popř. e-mailem o dalším postupu.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.). Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Ochrana osobních údajů

  1. Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu firmy BENHOME s. r. o., a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromaždovány z obchodních, logistických, statistických důvodů.
  2. Při nakládání s osobními daty se firma BENHOME s.r.o. zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. 

Závěrečná ustanovení:

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi Benhome s.r.o. a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde.

Provozovatelem internetového obchodu je firma

Benhome s.r.o. - Czech Republic, č.p. 29, 751 16 Želatovice, IČO: 24791334, DIČ: CZ24791334
tel: +420 581 208 331, fax: +420 581 227 222,  GSM: +420 734 651 522, e-mail: info@emavi.cz

 a zodpovídá za správnost údajů uvedených v tomto internetovém obchodě a dohlíží na plnění níže uvedených obchodních podmínek. Společnost zapsaná v obchodním rejstříku, Krajský soud v Ostravě, oddíl C, vložka 68962. 

Pracovní doba:

PO-ČT 7:00 - 15:30 hod.

PÁ 7:00 - 14:30 hod.

SO - NE: Zavřeno

 

Kupní smlouva, jejíž součástí jsou i tyto všeobecné obchodní podmínky, vzniká doručením kupujícím v rámci e-shopu řádně a správně vyplněné, potvrzené a odeslané objednávky prodávajícímu. Prodávající je povinen kupujícímu potvrdit doručení jeho objednávky na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v jeho objednávce.

Kupní smlouva je uzavíraná mezi zákazníkem (kupujícím) a firmou BENHOME s.r.o. (prodávajícím) IČO: 24791334, DIČ: CZ24791334 se sídlem č.p. 29, 751 16 Želatovice. Společnost zapsaná v obchodním rejstříku, Krajský soud v Ostravě, oddíl C, vložka 68962.

Reklamace vyřizuje (prodávající) BENHOME s.r.o. reklamace, sklady, Želatovice 29, 751 16 Želatovice.